Amsterdam in februarie

Dupa ce am stat o saptamana la Amsterdam in februarie, cu zapada si cateva zile cu temperaturi sub 0 gr., am ajuns la concluzia ca orasele Europene sunt de vizitat de preferat primavara- vara . Altfel vacanta a fost reusita .Ne-am plimbat prin tot orasul- care nu e foarte mare ( centrul) , canalele fiind inghetate nu ne-am putut plimba cu barca , dar am vizitat lantul Buldog si nu numai , ne-am socat de marfa din cursul saptamanii din vitrinele din Red District ( in weekend calitatea era net superioara ) , am vizitat muzeul van Gogh – a meritat , apropae de Rotterdam ne-am plimbat si prin cateva sate foarte pitoresti . Vara se fac excursii cu bicicleta in imprejurimile Amsterdamului la diverse mori de vant – mi-ar fi placut … astept vara .
Cateva fotografii totusi :




    • nikos
    • 28 Februarie 2012

    unde te duc eu!

  1. Perioada cea mai buna pentru a face o vizita in Amsterdam se spune ca este sfarsitul lui Aprilie. Pe 30 aprilie este ziua reginei, este pusa pe 30 aprilie nu pentru ca este ziua ei ci pentru dpdv statistic este ziua in care nu ploua🙂
    Ai prins o perioada aparte aici in Amsterdam. F rar au astfel de temperaturi. In general iernile sunt blande.Anul trecut tin minte ca in februarie am prins 5 trenuri anulate in Central Station. Incredibil! Dar ei nu sunt pregatiti pentru temperaturi atat de mici dar „o nimica toata” pentru Romania.
    Eu iti recomand sa vii si toamna deoarece orasul este superb de „colorat” si ploua mult mai putin. Vara nu prea exista. De fapt vara consta intr-o singura saptamana unde temperatura este de maxim 30-32 de grade. Dar aici soarele este mult mai puternic. Daca sunt 26 de grade nu te gandi ca sunt cele 26 de grade din Romania. La 26 de grade e chiar foarte cald.

    ps: te-ai prins pana acuma ca eu locuiesc in Amsterdam. Pe 7 Mai fac 2 ani.
    Interesant blog-ul tau.

    • Multumesc
      Dupa ardoarea cu care descrii , da m-am prins ca locuiesti in Amsterdam … la mai multi ani iti doresc , daca asta vrei …
      Deocamdata nu planific sa revin in Amsterdam , dar daca va fi , o sa tin cont si o sa vin toamna , merci !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

