Peace and flowers – Ziua Armistitiului

       Pe 11 noiembrie Franta , UK si alte tari participante in primul razboi mondial au sarbatorit ziua Armistitiului . Am avut deci un weekend prelungit de care am profitat la maxim , am fost chiar la plaja ……. Plajele de Debarcare din Normandia , unde pe 6 iunie 1944 au debarcat trupele Americane . Si in semn de recunostinta pentru miile de morti , americanii au facut un cimitir si au ridicat monumente si placi memoriale pe coasta Atlanticului in Normandia .

      E putin aiurea sa faci poze in cimitir, dar era un cimitir mai special .

Cimitirul American - Normandie intr-o zi de noiembrie

Drumul catre ocean

Omaha Beach - Normandie , in noiembrie

  1. Ma…foarte interesant, dar, cu tot respectul si consideratia si admiratia, am o mare dilema. Cum tund astia iarba pe langa fiecare cruce?

  2. ha! nu stiu ca nu i-am vazut , dar era intr-adevar un gazon special ! Cel mai ingrijit pe care l-am vazut vreodata .

  3. Esti sigura ca era natural?! Glumesc desigur, ce sa mai …..jos palaria si tot respectul … .

    • miha3333
    • 5 Decembrie 2011

    iaca-ta ca m-am prins

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

