Garantia Toyota

Ce inseamna garantia la Toyota in Franta ?

Inseamna ca timp de 3 ani( cat am eu garantie ) orice problema are masina ( exclus accidentele ) si oriunde in Europa, aia de la Toyota vin si-mi rezolva problema . Daca e nevoie de service- imi dau masina la schimb .

Daca fac pana de cauciuc si nu stiu sa-l schimb ( cum e si cazul ) sun si apar oamenii buni si-mi rezolva problema.

Daca raman fara benzina in mijlocul autostrazii – si vanzatorul aici foarte serios ma asigura ca e o situatie care apare destul de frecvent – vin omuletii si ma duc la benzinarie.

Daca pun motorina peste benzina- desi , da, pompa nu incape , dar ei au avut un client care a reusit performanta – atunci sun si vin omuletii.

Si fiindca e in garantie – totul va fi GRATIS. 

Eu sper sa n-am nevoie ….but it ` s nice to know that there is somebody who will take care of my car if …

La Audi garantia e 2 ani !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

