N-a mai vrut sa lupte !

         Asta mi s-a parut tot timpul o fraza pompoasa de filme americane … dar acumuland experienta in domeniu ( moarte adica ) tind sa cred ca e adevarata …. poti sa alegi cand sa mori ( bine tre sa ai si ” teren prielnic ” ).

De cateva cazuri imi aduc aminte : – o femeie de 80 de ani , internata la noi , in coma de mai multe zile avea un singur fiu care traia in SUA parca , nu se mai vazusera de cativa ani ! L-am sunat pe fiu-su , i-am zis ca maica-sa nu e prea bine si el a venit sa o viziteze . A stat cu ea cateva ore apoi a plecat ! La o ora dupa ce a plecat fiu-su din camera aia a murit !

Un altul mai recent – O femeie de 70 de ani care deja avusese cu cativa ani inainte un cancer de san , primise chimioterapie , radioterapie , mastectomie , oricum era vindecata de cancerul de san ; se interneaza la noi ca nu se simte bine, ii facem analize descoperim ca avea un nou cancer- de pancreas ( fara nici o legatura cu primul ) . Era relativ bine dar tot intreba ce are , ce am gasit la examene asa ca in momentul in care am fost siguri i-am zis . S-a intunecat la fata , a zis „asta inseamna iar chimioterapie ?” si a 2-a zi a murit .

Mai am o gramada de exemple similare … oricum eu cred ca la un moment dat poti sa ai asemenea putere incat sa opresti mecanismul si in plus cred ca o parte din oamenii care sunt in coma chiar pot sa auda … dar cum nu avem cum sa stim care … e mai bine de presupus ca toti aud !

Ca sa inchei mai in gluma , o pacienta de vreo 40 de ani ,pe moarte ,nu mai mancase de cateva zile si o intreb . De ce nu vreti sa mancati si ea-mi raspunde ” Nu e bio .” ( la noi cred ca se zice mancare ecologica )

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

