Weekend la Roma

 … 3 zile nu sunt multe, dar a fost suficient pentru Roma . Am reusit sa vedem tot ce stiam ca e de vazut si sa descoperim unele locuri de care nu auzisem .

Am perseverat in a manca spaghete si pizza ….nasoale in general , dar am gasit si o pizza buna  … de la ele de acasa . Nikos facuse o fixatie ,era convins ca la un moment va gasi un tiramisu de neuitat … inca il mai cauta …

Dar , ca suntem la capitolul comestibile , inghetata era intr-adevar buna …chiar foarte buna .

De la aeroport se ajunge in oras cu un tren – 14 €/ pers. hotelul ne oferea si un taxi – 50€ cursa .

Nu exista decat 2 linii de metrou , eram putin stresata ca nu stiam cu ce metrou sa ajungem , ma gandeam ca o sa fie o retea gen Londra sau Paris ………seamana mai mult cu reteaua din Bucuresti – deci nu trebuie sa va stresati ca nu aveti harta de la aeroport . Metroul jegos si aglomerat , strazile prafuite si mizerabile…orasul  plin de romani si turisti si impamanteniti .

Noi am decis sa luam un autobuz turistic sunt multe cu diverse rute mai lungi sau mai scurte . Ala pe care l-am ales ne dadea posibilitatea sa coboram , sa vizitam si apoi sa urcam iar in autobuz pentru o alta destinatie cu acelasi bilet 13€/ pers. valabil 24 de ore . Pana la urma n-am luat autobuzul decat de 2 ori , in rest am mers pe jos ….nu e un oras foarte mare , in special zona turistica . Noi am stat langa Vatican .

Pt un weekend normal mi s-a parut ca erau f. multi turisti ….sau de fapt era Valentine`s day pe aproape !

Pantheon - construit de Apolodor din Damasc , pe vremea lui Traian - renovat si modificat intre timp

Colosseum

 

O fantana, frumoasa dealtfel , dar nu mai stiu cum se cheama !

O sa mai pun si alte fotografii pe masura ce le primesc !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

