Eu sunt mandra ca sunt romanca !

        Eram la un curs la Paris zilele trecute si vorbeam cu o colega . La un moment dat ma intreaba, „dar de unde esti , ca ai un accent? „. Eu zic, fara prea mare entuziasm , din Romania ; la care tipa face niste ochi mari , i se lumineaza toata fata si cu o mandrie extraordinara declara ” vai si eu la fel ” . Eu ma uit putin circumspecta la ea …(eram circumspecta deoarece era pt prima oara in viata mea cand auzeam pe cineva sa declare cu atata fericire ca e roman si in plus nu avea fata🙂 ) 

Apoi vine si lamurirea :” de fapt sotul meu e roman si mama are origini , eu sunt nascuta si crescuta aici ( in Franta ) , dar sunt romanca ! „- si se uita iar la mine cu o mandrie debordanta ….

Deci cel mai mandru „roman” ca e roman … e francez !

Am mai intalnit romani aici in Franta carora nu le e jena si nu ascund ca sunt romani ….dar atata mandrie …n-am mai vazut !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

