No comment

Discutam azi cu un pacient cu CANCER PULMONAR– operat ( i-au scos plamanul drept deci  mai are un singur plaman ) si-i pun fireasca intrebare :

– Fumati ?

– M-am lasat ! imi zice

– Dar  cati ani ati fumat?

– Vreo 30 de ani , dar stiti nu trageam in mine si am aflat acum ca e de fapt mai rau sa nu tragi … ca face rau la gat !

    • nik
    • 7 Decembrie 2010

    Pacientul are dreptate nu era informat bine.saptamina viitoare ma las si eu.

    • aha
      da` de ce neaparat saptamana viitoare ?!
      cum nu era bine informat? si plamanul ala de ce se gandea ca i l-au scos? ca se plictiseau doctorii si nu mai stiau ce sa faca ?!

    • nik
    • 7 Decembrie 2010

    Era un post cam trist dar mie mi-a placut.

  1. E trista povestea,cat se mai poate trai cu un singur plaman?
    Este la fel ca atunci cand ai un singur rinichi?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

