Cum devii neonatolog

Ai 2 variante :

1. te trezesti de dimineata … iti aduci aminte ca sunt repartitiile pe posturi la rezidentiat , tragi o injuratura , doua, catre sistemul de sanatate, ministru etc. te gandesti ca era bine daca mai citeai 5 zile in plus ( adunate la totalul de 5 in care ai depus vreun minim efort pt. examen ) si… intri in atmosfera de la repartitie . In aer preponderent pluteste panica …

Se incep repartitiile , vezi cum dispar treptat toate specialitatile mai interesante … constati ca aia nu vrei , aia nu vrei … ar mai fi o specialitate , suna cat de cat … a da e la Iasi ( n-am fost in viata mea la Iasi , n-am chef sa ma duc curand ) deci nici asta … uite ca mai e o specialitate la Cluj … Cluj e ok a ce e ? e Neonatologie … Neonatologie cu ce s-o manca oare ?!

Auzi : ” Dnisoara v-ati hotarat ?” … A da , vreau Neonatologie !!

Si devii Neonatolog !

sau  varianta 2 . : Visul vietii mele , de cand am iesit de pe sectia de neonatologie ( ca m-a nascut mama prematur ) a fost sa devin neonatolog ! Si azi … visul mi-a devenit realitate !

    • lia
    • 28 Noiembrie 2010

    ar putea deveni un cosmar…

  1. mama ta spera ca tu stii ca te-ai nascut …la termen , perfect normala adica, daca s-ar fi dat note ca zai, ai fost un bebelus de nota 10.

  2. eu am gustat …..hazul dar am vrut sa ….stii…

  3. ai luat neonat?

  4. Felicitari!🙂 Oarecum imi pare rau ca ai renuntat la medicina de familie…

    • Valentin
    • 28 Noiembrie 2010

    Felicitari! Dar la Cluuuj in ce spital?

  5. Multumesc pt felicitari , de mult nu mai primisem🙂
    Adina – deocamdata nu am renuntat !
    Vali – nu stiu spitalul , nu stiu nici un spital din Cj de fapt !

    • b
    • 5 Aprilie 2011

    deci…te-ai mutat la Cluj? Eu as face app orice specializare, aproape numai sa ma duc la Cluj:)) pueril, stiu, da` deocamdata-mi permit si atitudini din astea.

    • Deci ..nu , nu m-am mutat la Cluj . Am renuntat la neonatologie – si nu pt ca era tocmai la Cluj🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

