The Acropolis museum

 

intrarea in muzeu

Au si un site bun, ca in toate muzeele  fotografiatul e interzis , asa ca puteti sa vedeti online imagini din interior.

http://www.theacropolismuseum.gr 

 

    • mami
    • 8 Iulie 2010

    Eu n-am vizitat multe muzee in viata mea (in afara)dar asta mi se pare excelent. Cand spui ca s-a deschis anul trecut,vrei sa zici ca s-a deschis pentru prima oara,sau s-a redeschis dupa o….renovare?
    Mi se pare absolut geniala ideea sa protejezi si sa etalezi antichitatile prin designul modern si materiale de ultima ora.Jos palaria!!!

    • Si in comparatie cu alte muzee asta e intr-adevar foarte bine facut , iar grecii se mandresc cu el si pe buna dreptate .
      Inainte exponatele erau prezentate intr-un muzeu clasic care era destul de aglomerat.
      Noul muzeu e nou 100% .

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

