Pentru amuzament…

votanti

votanti fericiti ca si-au facut datoria....

    • nikolakis
    • 10 Aprilie 2010

    au votat pentru un viitor mai bun.de asta o ducem naspa si nimic nu se schimba niciodata , ca viitorul nostru depinde de ei care propabil au murit inainte rezultatul votului lor dar ce conteaza si au facut datoria

    • nikolakis
    • 10 Aprilie 2010

    uite frate ce mandrie

    • tot eu
    • 11 Aprilie 2010

    Baaaai!!! Uite ca nu le-am mintit, atunci cand le-am cerut sa-mi zambeasca, pt poza, le-am zis ca o trimit peste mari si tari.Saracele,intotdeauna vin la vot.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

