Unora le iese…

 Am gatit  ” φακεσ „= linte le-am spalat cum zicea pe pachet, am pus ceapa , usturoi, ulei – deja mi se parea prea complicat, am pus si sos de rosii – ca la carte … si apoi le-am pus la fiert, dar nu scria cat asa ca le-am lasat 2 ore fara capac si poi 1 ora jumate cu capac … si mi-a iesit un terci pt purcelusi de toata frumusetea – cu tenta rozalie … ( am aflat ca se fierb juma de ora cu capac )

Maine scriu despre  ulcerul gastro-duodenal !

    • tot eu
    • 7 Aprilie 2010

    Absolut fenomenala reteta de linte, daca perseverezi ,poate editezi si o carte de bucate.

    • pentru moment iau o pauza de la linte … dar la un mom dat ma gandesc sa incerc sa fac ” ρεβυθια ” adica naut … probabil sapt viit.

    • tot eu
    • 9 Aprilie 2010

    Variatiuni pe aceeasi tema. Citeam intr-o reteta : se sareaza, pipereaza bucata de carne, se pun 2 linguri de unt si 2-3 linguri de apa si se lasa la fiert , cu capac, 2 ore.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

