O noua greva in Atena

Grecii fac iar greva si vor mai face!

Pana acum nu prea intelegeam de ce , de ce sa faci iar greva, nu intelegi ca tara e in criza si ca nu are bani sa plateasca , de ce nu accepti sa nu mai primesti prima de paste !?

Dar gandirea mea e gandirea cuiva crescut intr-o tara fosta comunista si condusa de oameni educati in comunism , gandirea grecilor e diferita ” nu eu am bagat tara in criza – cei de la guvern au facut-o , o mana de oameni ale caror nume le cunoastem , deci ei sa suporte consecintele” .

Daca am fi gandit si noi la fel si nu am fi acceptat atat de usor „sa strangem cureaua” sigur nu am fi ajuns unde suntem azi.

    • valentin
    • 18 Martie 2010

    Iti dau dreptate in totalitate. Elenii au inventat notiunea de democratie in urma cu 2000 de ani. Pe parcursul istoriei au demonstrat ca sunt o natiune inteligenta si civilizata. In privinta Romaniei… nu am in minte un moment in care neam afirmat si noi in bine cu ceva. ,,Vrajeala,, pe care o traim noi acum in romania au trait-o si stramosii nostri si o vor trai si urmasii urmasilor nostri. Asa ca… sa fim sanatosi si o sa fie bine!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

