Nu-i asa ca-i frumoasa!

vara la Marea Baltica

Am gasit poza asta a lu` Vali si mi s-a parut asa frumoasa incat am vrut sa v-o arat !

Ca tot a venit primavara azi prin toata Europa ….si deja eu visez la vara…

    • valentin
    • 21 Februarie 2010

    Si pe mine ma duce poza asta cu gandul la niste zile de vara toride, frumos… Cand ti-am trimis poza am omis sa iti dau si detalii despre loc, asa ca iti spun acum🙂 este facuta la Marea Baltica, intr-o tara nordica – Danemarca iar locul se numeste Mons Klint (Insula Fecioarei pe daneza). Este o statiune turistica la 2-3 ore de Copenhaga, mers lejer cu masina pe autostrada. In zona nu sunt hoteluri, este un loc unde se doarme numai in cort, rulota sau masina. Chiar daca este o tara nordica au si ei 3 luni de vara adevarata (peste 30 de grade). In zona, pe langa turisti mai vin si cautatorii de chihlimbar. Ii poti vedea cum zgarma insirati in zidul de calcar cu mici ciocanele. Apa este rece dar nu insuportabila. Deci poti sa te scalzi daca vrei neaparat.

    • mami
    • 21 Februarie 2010

    Si eu am fost la Mons Klint, pe insula Mon ,legata de insula Seeland de poduri.N-am fost vara, deci nu mi-am inmuiat pielea in apele Balticei,dar locul este atat de frumos!!!!Eu am fost in septembrie .
    Batea vantul …ca la mare . Drumul pana acolo a fost foarte frumos ,merge pe coline si trece pe poduri peste lacuri , ai uneori marea in dreapta sau stanga si totul la aceeasi cota ,adica nu urci nicaieri pe munti ,iar acolo nu-mi venea sa cred de la ce inaltime vedeam marea. Se cobora pana la plaja pe niste trepte amenajate(daca nu ma insel vreo 200). N-am coborat.Locul, adica statiunea, rasare asa dintr-odata in padure. In afara de soseaua care te duce catre locul acela nimic din jur nu tradeaza interventia omului ,totul este natural ,padure ,lacuri cu rate , lebede si alte pasari….cate incap.Statiunea este o cladire foarte, foarte moderna,te surprinde cand o vezi pentru ca apare pur si simplu in mijlocul padurii o bariera cu senzori si minunea aia de …parca esti in basme.langa cladirea asta supermoderna este amenajat un loc maaaare pentru rulote si corturi,cu decoratuni uriase din lemn si pietre naturale executate artistic.Este un loc de basm!!!

    • bianca
    • 23 Februarie 2010

    frumos..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

